jueves, 17 de diciembre de 2009

Hola noies! Sóc l'Anna una altre vegada!
Acabo de trobar una pàgina molt interessant, on es reflexa la importàntica del dibuix com a forma de comunicar-nos.
A més a més enx explica també, una mica, com serà l'evolució del nen alhora de dibuixa, és a dir, comentant per sobre les diferents etapes del grafisme infantil.
Després de tota aquesta explicació, ens cita a un personatge anomenat Nicole Bédard, el qual diu que hi ha moltes maneres de saber què està dibuixant un nen, i quin significat té allò que està dibuixant.

Us deixo aquí la pàgina web perquè us la mireu i em dieu si ens pots ajudar a completar tota la nostre informació sobre el grafisme infantil.
Fins aviat!

http://falando.hazblog.com/Primer-blog-b1/El-dibujo-infantil-importante-forma-de-comunicacion-b1-p81.htm

2 comentarios:

  1. No m'havia donat conte que aquesta pàgina és la mateixa que havia trobat la Bea.
    Tot i això deixo l'entrada aquí.

    ResponderEliminar
  2. Com que no he pogut entar en aquest blog perquè no m'en recordaba de la contrasenya, com a mínim afegiré un comentari. Jo he buscat també una altra pàgina web, en aquest cas un blog d'un alumne de magisteri de la blanquerna que parla sobre el gràfisme infantil:
    http://ericblanquerna.blogspot.com
    i una adreça d'una altra pàgina web que m'ha semblat interessant: http://www.monografias.com/trabajos15/dibujo-preescolar/dibujo-preescolar.html.
    PD: Noies, ja us val ,em podieu haver dit algo abans i hi hagués col·laborat més. Laura Figueres

    ResponderEliminar